Ilmoittaudu koulutukseen
Ilmoittaudu koulutukseen
Aika |
24.10.2022 - 31.07.2023 | |
Ilmoittautumiset |
31.05.2023 mennessä | |
Paikka |
Verkkototeutus | |
Sisältö |
Palveluiden ja tuotteiden markkinoiden väliset erot Kuluttajakäyttäymisen ja ostopäätösprosessin perusteet Markkinointiviestintä ja mainonta Henkilökohtainen myyntityö yritysten välisessä kaupassa Markkinointitutkimuksen perusteet ja markkinoiden analysointi Palvelujen laatuajattelun hyödyntäminen asiakaskokemusta analysoidessa Käyttäjäkokemus ja digitaalinen markkinointi |
|
Toteutus |
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä. Opintojakso koostuu 25 automaattisesti tarkistettavasta pienestä tehtävästä. Lisäksi on lopputehtävä (2,5 op), josta saa lyhyen palautteen ja jonka perusteella saa opintojakson arvosanan (1-5). Tehtävät arvioidaan kerran kuukaudessa (yleensä kuukauden 16. päivä) poislukien heinäkuu, jolloin tehtävät arvioidaan elokuussa 2023, mutta suoritus päivätään heinäkuulle. |
|
Kirjallisuus |
Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. The e-book version can be read via Janet, there is a link for it, you need to log in with Haka (Jamk login data). https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251 Muuta kirjallisuutta ja oppimateriaalia: Grönroos, C. & Tillman, M. (2020). Palvelujen johtaminen ja markkinointi (5. painos.). Talentum. Hilliaho, L. & Puolitaival, J. (2015). Ilmiön kaava. Talentum. Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit). |
|
Lisätietoja ilmoittautumisesta |
campusonline@jamk.fi | |
Muu informaatio |
Opintojakson koodi on HMAB1000-3008. Katso koodilla opintojakson aikataulu osoitteesta https://lukkarit.peppi.jamk.fi. HUOM! Kokonaan verkossa olevilla opintojaksoilla ei välttämättä ole aikataulutusta. |
Ilmoittaudu koulutukseen
Palaa