Mikä ihmeen asiakas- ja palveluohjaus? 2 op (nonstop) (Campus Online) avaa tulostusnäkymä

Ilmoittaudu koulutukseen

Aika
    09.01.2023 - 19.05.2023
Ilmoittautumiset
    30.04.2023 mennessä
Paikka
   

Verkkototeutus

Tavoite
    Opintojakson suoritettuasi olet omaksunut asiakas- ja palveluohjaustyön keskeisiä lähtökohtia ja ydintavoitteita kuten asiakas- ja palveluohjaustyötä ohjaavia lainsäädännöllisiä ja teoreettisia perusteita.

Opiskeltuasi opintojakson
- tiedät asiakas- ja palveluohjaustyötä ohjaavan lainsäädännöllisen perustan
- tunnet asiakas- ja palveluohjaustyön eri tasot ja niiden tarpeen ja merkityksen palvelujärjestelmässä
- tunnistat asiakaslähtöisyyden teoreettisen perustan ja ymmärrät sen merkityksen asiakas- ja palveluohjausvuorovaikutuksessa
- ymmärrät asiakas- ja palveluohjauksen merkityksen ja mahdollisuudet asiakkaan hoito-, kuntoutus- tai palvelupolulla
Sisältö
    Opintojakso keskittyy kolmeen pääteemaan.
Opiskeltavat teemat ovat:
- asiakaslähtöisyys asiakas- ja palveluohjauksessa
- ammatillinen vuorovaikutus asiakas- ja palveluohjauksessa
- asiakas- ja palveluohjauksen tarve
Hinta
    Maksuton
Lisätietoja
    Anu Pelkonen
(etunimi.sukunimi@jamk.fi)
Lisätietoja ilmoittautumisesta
    campusonline@jamk.fi

Opintojaksolle voit ilmoittautua nonstop-periaatteella. Opintojakson voit suorittaa ajalla 9.1.2023-19.5.2023. Ilmoittautuminen päättyy 30.4.2023. Huomaathan, että ilmoittautumisia ei käsitellä viikon 9 aikana.

Nonstop-opintojaksojen ilmoittautumiset käsitellään noin viikon sisällä ilmoittautumisen saapumisesta alkaen n. viikosta 52.
Muu informaatio
    Opintojakso suoritetaan itsenäisenä verkko-opiskeluna. Harjoitustehtäviä voi uusia niin monta kertaa kuin haluaa. Tentin suorittamiseksi on kolme yrityskertaa.
Peruutusehdot
    Ilmoita opintojesi peruuntumisesta kirjallisesti osoitteessa: campusonline@jamk.fi. Kirjoita viestiin peruuttamasi opintojakson nimi sekä yhteystietosi. Kiitos!

Ilmoittaudu koulutukseen