Huom! Online-ilmoittautuminen on päättynyt.
Kuvaus |
Opintojakso on osa Esteettömän matkailun koulutuskokonaisuutta. | |
Aika |
11.01.2021 - 21.05.2021 | |
Ilmoittautumiset |
11.01.2021 mennessä | |
Paikka |
Verkkototeutus | |
Tavoite |
Opintojakson aikana arvioit ja kehität matkailualan yrityksesi markkinointiviestinnän saavutettavuutta, pääkohteena yrityksesi verkkosivujen ja -palveluiden saavutettavuus. • Ymmärrät mitä on digitaalinen saavutettavuus. • Osaat analysoida digitaalisten sisältöjen ja markkinointiviestintäkanavien saavutettavuutta. • Osaat suunnitella ja toteuttaa yrityksesi digitaalista markkinointiviestintää saavutettavuuden periaatteiden mukaisesti, erilaisten asiakaskohderyhmien tarpeet huomioiden. • Osaat tunnistaa ja huomioida saavutettavuuden digitaalisissa myyntikanavissa. |
|
Sisältö |
• Saavutettavuus ja asiakastarpeet • Saavutettavuus verkkosivuilla • Tiedostojen saavutettavuus • Videot ja sosiaalinen media Voit parantaa yrityksesi kotisivujen saavutettavuutta suoraan tehtävien avulla. Jos olet opiskelija ilman yritystaustaa, tuotat tehtävien avulla kehittämisraportin valitsemallesi matkailualan yritykselle. |
|
Toteutus |
Opintojakso alkaa 11.1. jolloin avataan aloitussivu Moodlessa. Aloituswebinaari tiistai 19.1. klo 16-18 Online ohjausaika tiistai 26.1. klo 16-18 2. Webinaari tiistai 2.2. klo 16-18 Online ohjausaika tiistai 9.2. klo 16-18 3. Webinaari tiistai 16.2. klo 16-18 Opintojakso päättyy 28.2. |
|
Kirjallisuus |
Linnapuomi, A. & Salonlahti, O. 2015. Entä saavutettavuus? Ohje kulttuurikohteen saavutettavuudesta viestimiseen. Kulttuuria kaikille -palvelu / Yhdenvertaisen kulttuurin puolesta ry. Salo, O. 2013. Viestintää kaikille. Saavutettavan viestinnän opas. www.saavutettavuusvaatimukset.fi |
|
Lisätietoja |
campusonline@jamk.fi | |
Muu informaatio |
Opintojakson koodi on MZMH0300-3001. Katso koodilla opintojakson aikataulu osoitteesta lukkarit.peppi.jamk.fi. HUOM! Kokonaan verkossa olevilla opintojaksoilla ei välttämättä ole aikataulutusta. |
Palaa